Κυριακή, 23 Μαρτίου, 2025
ΑρχικήΑγρινίουΣεμινάριο του Συνδέσμου ΕΝΑ για το σύγχρονο marketing

Σεμινάριο του Συνδέσμου ΕΝΑ για το σύγχρονο marketing

Date:

Σχετικά άρθρα

Νέο έργο αντλησιοταμίευσης στην Τριχωνίδα άκρως επικίνδυνο – Σχεδιάζεται κοντά στις πηγές της Λίμνης

της Καλλιόπης ΜΥΡΙΣΙΩΤΗ Δεν πρόλαβαν να καταλαγιάσουν, η έντονη κινητικότητα...

“Άνεσις”: Η “Νοβοκαΐνη” από την Πέμπτη έως την Τετάρτη 26 Μαρτίου στις 9.30 μ.μ.

Η "Νοβοκαΐνη" στον Δημοτικό Κινηματογράφο "Άνσεις" θα παίζει από ...

Eκδήλωση με τίτλο: «Η Γυναίκα πηγή έμπνευσης» στις 22/3

Eκδήλωση με τίτλο: «Η Γυναίκα πηγή έμπνευσης» θα πραγματοποιηθεί...
Σεμινάριο σύγχρονου Marketing πραγματοποίησε το απόγευμα της Τετάρτης στο Αγρίνιο ο Σύνδεσμος Αιτωλοακαρνάνων Επιχειρηματιών (Ε.Ν.Α.) με στόχο οι επιχειρηματίες που θα το παρακολουθούσαν να πληροφορηθούν για τακτικές που συμβάλουν στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους.
Εισηγητής ήταν ο σύμβουλος Marketing Βασίλης Παππάς, ο οποίος ανέπτυξε τις 8 προτάσεις του, που επικεντρώνονται στα στοιχεία που ορίζουν το σύγχρονο marketing.
Σύμφωνα με τον κ. Παππά οι περισσότεροι επιχειρηματίες πιστεύουν στο marketing , αλλά δεν γνωρίζουν πως θα το κάνουν να «δουλέψει» πρακτικά, καθώς με τις πολλές διαθέσιμες επιλογές προβολής έχουν μπερδευτεί και δεν γνωρίζουν που και με ποιον τόπο πρέπει να εστιάσουν.
Παράλληλα, έχει διαπιστωθεί πως υπάρχει και πάρα πολύ μεγάλη μερίδα επιχειρηματιών που «ποντάρουν» στη διαφήμιση, η οποία όμως και πάλι δεν αποδίδει λόγω πολλών λαθών και κυρίως της έλλειψης marketing.
Επιπλέον, όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες συνειδητοποιούν πως καθημερινά εργάζονται όλο και περισσότερες ώρες, χωρίς αυτό δυστυχώς να αποδίδει και τις περισσότερες μάλιστα φορές λειτουργεί και αρνητικά ως προς την δουλειά τους, εκτός βέβαια από άλλους πιθανούς παράγοντες, που μπορεί να υπάρχουν και να εισπράττουν το αρνητικό της υπόθεσης.
Ο κ. Παπάς με την πλήρη ανάλυση των 8 προτάσεων του έδωσε μια ώθηση και μέρος της απάντησης για το τι πρέπει να κάνουν και πως πρέπει να δράσουν οι επιχειρηματίες της περιοχής, ώστε το marketing να «δουλέψει» γι’ αυτούς προς τη θετική κατεύθυνση «χτίζοντας» το αύριο της επιχείρησής τους σε σταθερά και σύγχρονα θεμέλια.
Οι 8 αυτές προτάσεις είναι:

1.Τα 2 πράγματα που χρειαζόμαστε στο Μάρκετινγκ
2. Κατανοήστε τον πραγματικό “χώρο” που ανήκει η επιχείρηση σας
3. Υιοθετήστε την ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ σκέψη
4. Παίξτε το “μεγάλο παιχνίδι” (long game)
5. Πάρτε αποφάσεις με γνώμονα κάποιο Στόχο
6. Αποβάλετε την γραμμική σκέψη στο Μάρκετινγκ και δημιουργήστε ένα “Σύστημα”
7. Εφαρμόστε τα 4 στάδια ενός Συστήματος Μάρκετινγκ
8. Μην τα κάνετε όλα μόνος/μόνη σας

Βασικός παράγοντας είναι ακόμη και η ψυχολογία και το πώς ξεκινούν να πάνε καθημερινά στην δουλειά τους, αλλά και το πώς αντιμετωπίζουν το εκάστοτε πρόβλημα και τον εκάστοτε συνεργάτη τους όταν προκύψει μια «ανωμαλία».
Μέσα από την ανάλυση των 8 αυτών προτάσεων ο καθένας που βρέθηκε στην αίθουσα και παρακολούθησε τον κ. Παππά αντιλήφθηκε περίπου τι μπορεί να κάνει για την επιχείρησή του, πώς να χρησιμοποιήσει το marketing, γιατί και πως πρέπει να αλλάξει λίγο την φιλοσοφία του. Το σεμινάριο αποτέλεσε το πρώτο «βήμα» για να προσεγγίσει ο εκάστοτε επιχειρηματίας ευκολότερα τη φιλοσοφία, που απαιτεί η εποχή για το πώς θα επιτευχθεί τέτοιο αποτέλεσμα, ώστε κάποιος επιχειρηματίας λ.χ. να μην κάνει μια πώληση μόνο σήμερα, αλλά παράλληλα με την πρώτη πώληση να βάλει θεμέλια για μια μακρόχρονη συνεργασία με τον πελάτη του. Ένα από τα βασικά συστατικά είναι να δημιουργηθούν σχέσεις με τους πελάτες τους. Ο επιχειρηματίας μέσα από την επαφή αυτή θα «χτιστεί» το μέλλον της συνεργασίας του και παράλληλα θα «εξασφαλίσει» το μέλλον της επιχείρησής του μέσα σε «ευνοϊκότερες συνθήκες» από αυτές που θα επικρατούν κάθε φορά στην υπόλοιπη αγορά.
Επίσης, μέσα από το σεμινάριο οι επιχειρηματίες απέκτησαν καλύτερη εικόνα και αντιλήφθησαν πως πρέπει να λειτουργούν για την επιχείρησή τους συνολικά και όχι αποσπασματικά, ακόμη και αν εφαρμόζουν στην αποσπασματική «δράση» τους μόνο ένα «κομμάτι» σωστού marketing, διότι αυτό έχει «ημερομηνία λήξης», καθώς δεν θα συνεπικουρούν τα υπόλοιπα «κομμάτια» του σύγχρονου marketing, το οποίο έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που πρέπει πλέον να αποτελεί βασικό κομμάτι της εκάστοτε επιχείρησης που ενδιαφέρεται να έχει αποτελεσματικό παρόν και μέλλον για τις δραστηριότητές της.

spot_img

Πρόσφατα άρθρα