Ημερίδα: «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών & Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές»

350
 

ΠΑΤΡΑ | Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019

Με αφορμή την «Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών» που γιορτάζει 7-12 Οκτωβρίου 2019 το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, η εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ» θα διοργανώσει ημερίδα με θέμα την «Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Πολιτών: Μια γέφυρα με το κοινό για επιχειρήσεις & αρχές»το Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019 και ώρες 9:30-14:00,στο Αμφιθέατρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Πατρών.
Σκοπός της ημερίδας είναι η διάχυση γνώσης και βέλτιστων, καινοτόμων και αποτελεσματικών πρακτικών επιχειρήσεων με αξιοσημείωτα δείγματα γραφής σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο στην εξυπηρέτηση του πελάτη
Στην Ημερίδα θα συμμετέχει ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών κ. Frank Thibaut, ο οποίος θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της «Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2019»καθώς και εταιρείες μέλη και μη του Ινστιτούτου, οι οποίες θα αναδείξουν μεθόδους προσέγγισης της εξυπηρέτησης και καλές πρακτικές.Για τις νέες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης θα μιλήσουν από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο καθηγητής του Τμήματος Marketingκαι Επικοινωνίας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων κ. Γιώργος Μπάλτας και από το Πανεπιστήμιο Πατρών, η αναπληρώτρια καθηγήτρια Marketing τουΤμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεωνκα. Δέσποινα Καραγιάννη.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. και εντάσσεται στις εκδηλώσεις για τα 15 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» θα παρουσιαστούν πρακτικές και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται προς τους χρήστες της Γέφυρας, ενώ στο κλείσιμο της Ημερίδας θα παρουσιαστούν τα συμπεράσματα έρευνας, την οποία έχει διενεργήσει η DATA RC, για την άποψη πολιτών και πελατών για το επίπεδο εξυπηρέτησή τους από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Δυτική Ελλάδα.
Την εκδήλωση αναμένεται να παρακολουθήσουν επιχειρηματίες και στελέχη τοπικών εταιριών με ενδιαφέρον εμβάθυνσης σε τρόπους και πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών, ενώ θα είναι ανοικτή και στο γενικό κοινό που ενδιαφέρεται να ενημερωθεί για τις πολιτικές των επιχειρήσεων ως προς την εξυπηρέτηση.

error: Content is protected !!